استانداردهای لازم برای تولید درب بطری نوشابه، دوغ، و دلستر کدام است؟

انواع و اقسام نوشیدنی ها به دلیل سیال بودنشان واجب است از درب های مطمئن و محکمی برخوردار باشند اما در این بین، لازم است در انتخاب درب بطری نوشابه، دوغ، دلستر وسواس و حساسیت بیشتری نشان داد چرا که این قبیل نوشیدنی ها به دلیل «گازدار بودن» باید از درب بطری استانداردتری برخوردار باشند یعنی دربشان به گونه ای انتخاب شود که توان فشار گاز را داشته باشد. شاید بپرسید چه استاندارهایی واجب است که در انتخاب درب بطری نوشابه، دوغ، دلستر لحاظ شود؟ بله پرسش بجایی است و برآنیم در حد توان به آن پاسخ دهیم.

درب بطری این گونه نوشیدنی ها باید به درستی پلمپ شده باشد و تک تک دندانه های درب بطری به حلقه ی گردنه ی بطری متصل باشند. درب بطری دقیقاً متناسب با ابعاد گردنه ی بطری باشد چرا که حتی یک میلی متر اختلافِ سایز باعث می شود یا درب تا انتها پیچ نخورد و شل بماند و یا درب بیش از حد پیچ بخورد و به نوعی هرز باشد که در هر دو صورت به مرور هرزتر می شود و مایعات داخل بطری به بیرون تراوش می کند. حتی گاهی ممکن است درب بطری نوشانه، دوغ، دلستر در اولین استفاده سالم و کیپ به نظر بیاید اما پس از چند ساعت نگه داری در یخچال، انبساط و انقباض و یا فشار گاز باعث شود که کم کم شل شود و قطره قطره محتوایاتش به بیرون چکیده شود.

بنابراین به شرکت های تولیدکننده ی نوشابه، دوغ، دلستر توصیه می شود درب بطری هایشان را از معتبرترین تولیدکننده درب ظروف پلاستیکی تهیه نمایند.

چگونه مناسب ترین درب بطری نوشابه، دوغ، و دلستر را تهیه کنیم؟

یکی از دغدغه های شرکت جهان سازه پلیمر تولید درب بطری نوشابه، دوغ، و دلستر است به گونه ای که هیچ یک از خطرات مذکور را نداشته باشد و نهایتاً منجر به افزایش بهره وری شما تولیدکننده ی عزیز گردد. شرکت جهان سازه پلیمر از پیشگامان تولید و فروش محصولات پلاستیکی محسوب می شود که به مجهزترین دستگاه ها و مجرب ترین نیروی انسانی مجهز است.

دیدگاهتان را بنویسید